Let op: Alleen personen met de Management rol kunnen TOP dossiers verwijderen.
Indien u de correcte rol heeft, kan dit drie verschillende oorzaken hebben namelijk:
- Een actieve inzage
- Een Ondersteuning toolbox waar nog niet op gereageerd is door het SWV.
- Een Toelaatbaarheid toolbox aanvraag waar nog niet op gereageerd is door het SWV.
Het is niet mogelijk om een TOP dossier te verwijderen wanneer er een actieve inzage is. In dit geval zal de einddatum van deze inzage eerst moeten worden teruggehaald alvorens het TOP dossier te verwijderen is. U kunt een inzagedatum wijzigen door naar het logboek te gaan van het betreffende TOP dossier. Vervolgens kunt u op het tabblad Inzage & instemming klikken en het meest recente inzagebericht bewerken middels het Bewerk-icoon. Door de einddatum naar een datum in het verleden aan te passen en op de knop [Opslaan] te klikken is het TOP dossier weer open voor wijzigingen en kan het TOP dossier eventueel ook verwijderd worden.
Wanneer er nog niet gereageerd is op een Ondersteuning toolbox of Toelaatbaarheid toolbox aanvraag door het SWV is het niet mogelijk om het TOP dossier te verwijderen. In dit geval adviseren wij om contact op te nemen met het SWV om de aanvraag alsnog te beantwoorden.