Wanneer het u niet lukt om in te loggen met de bij u bekende gegevens, dient u allereerst goed de ingevoerde velden te controleren. U kunt hiervoor onderstaande checklist gebruiken:
- Klopt de licentienaam? (Voor scholen is dit altijd het volledige brinnummer, deze bestaat altijd uit 6 karakters)
- Klopt uw gebruikersnaam?
- Klopt uw wachtwoord?
Indien de gegevens overeenkomen en u alsnog niet in kan loggen, dan adviseren wij u om via de optie Wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aan te vragen. Hier dient u uw licentienaam, gebruikersnaam en e-mailadres in te vullen zoals geregistreerd zijn in de licentie. Het kan voorkomen dat u via deze optie geen nieuw wachtwoord aan kunt vragen, dit betekent dat uw gebruikersaccount geblokkeerd is. De oorzaak hiervan is dat u 15 of zelfs meer foutieve inlogpogingen heeft gedaan. U kunt telefonisch contact opnemen met onze helpdesk via 036 5472111 om uw account te laten deblokkeren.